Sabda Nabi (saw)... ألمؤمن للمؤمن كالبنيان يشد بعضه بعضاً "Seorang Mukmin yang satu dengan yang lain bagaikan suatu bangunan, sebagiannya memperkuatkan sebagian yang lain. Ujar baginda sambil menyilangkan jari-jarinya." (HR. Al-Bukhari: 6026, Muslim: 6528)

1/02/2009

1 Jan 2009 - Catatan Pertama Untuk 2009

Emmm...masa dan waktu terlalu pantas bergerak dan berlalu.Hari ini..tanpa ku undang..2009 telah datang..tak apalah...WELCOME YEAR 2009.

Kedatangan tahun baru(Masihi)...biasalah bagi insan yang bergelar "ayah,abah dan seumpamanya"...pastinya sibuk mengurus urusan kelengkapan persekolahan anak-anak.Al-maklumlah beberapa hari lagi waktu persekolahan akan tiba.

Aku..juga tidak terlepas dari suasana itu.

From My Family Album(2008)
(Along)


From My Family Album(2008)
(Angah)

Sebelah pagi..aku ke sekolah agama taman Pasir Putih untuk mengetahui kedudukan kelas bagi along(Imamuddin Abdul Muhaimin) dan angah(Muhamad Imahaikal Naim).Disamping itu juga membeli kitab-kitab agama persekolahannya beserta dengan bayarannya.Alhamdulillah..bagi bayaran yuran telahpun dilangsaikan sehingga bulan May 2009.

From My Family Album(2008)
(Kakak)

Selesai di sekolah agama Taman Pasir Putih..aku ke Pasti Taman Pasir Putih bagi membuat bayaran yuran sekolah kakak(Nur Husna Haziqah).Nurhusna Haziqah akan mula bersekolah di tadika tersebut pada hari Selasa(6/1/2009).Hari kedua persekolahan.

Selamat kembali ke sekolah semula buat along(Imamuddin Abdul Muhaimin) dan angah(Muhamad Imahaikal Naim).Kepada kakak(Nur Husna Haziqah)..selamat menempuh alam persekolahan.Semuga kesemuanya diberikan ketabahan,kekuatan serta dikurniakan kejayaan oleh Allah.

- Dari Abah dan Ummi -







No comments:

 
Setting Up Blog Using Blogger | Original Template By iEn | Modified By Hazbj © 2008 | Best Screen Resolution: 1024x768 Pixels | Best View With Firefox