Sabda Nabi (saw)... ألمؤمن للمؤمن كالبنيان يشد بعضه بعضاً "Seorang Mukmin yang satu dengan yang lain bagaikan suatu bangunan, sebagiannya memperkuatkan sebagian yang lain. Ujar baginda sambil menyilangkan jari-jarinya." (HR. Al-Bukhari: 6026, Muslim: 6528)

9/17/2008

Purwanti dan Ika - Satu Catatan Kenangan


















(Purwanti dan Ika - Kenangan)

Emm......05 Oktober 2004 ~ 05 Oktober 2008 genaplah empat tahun Purwanti dan Ika bekerja di SNC dan menjadi anak buah saya.

Pulangnya mereka berdua ini...maka berkurang lagilah jumlah "puteri" dalam group saya.Sepanjang mengenali dan berkawan mereka berdua ini sangat senang untuk dibawa berbincang dan untuk mengarahkan sesuatu kerja.

Kepada Purwanti dan Ika..saya ucapkan selamat kembali ke negara asal anda(Indonesia).Saya doakan agar anda berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi selepas ini.Sepanjang anda di sini(SNC)...ianya menjadi" kenangan yang tidak boleh dilupakan"kepada saya dan rakan-rakan yang lain.Diruang ini...menjadi buktinya...namun saya tidak akan detailkan dan cukuplah dngan kata-kata....Salam persahabatan dan ukhwah hingga ke akhir hayat.

No comments:

 
Setting Up Blog Using Blogger | Original Template By iEn | Modified By Hazbj © 2008 | Best Screen Resolution: 1024x768 Pixels | Best View With Firefox