Sabda Nabi (saw)... ألمؤمن للمؤمن كالبنيان يشد بعضه بعضاً "Seorang Mukmin yang satu dengan yang lain bagaikan suatu bangunan, sebagiannya memperkuatkan sebagian yang lain. Ujar baginda sambil menyilangkan jari-jarinya." (HR. Al-Bukhari: 6026, Muslim: 6528)

11/14/2009

SMS dari Ainun...

14/11/09 - On the way ke Simpang Renggam..terima sms dari Ainun(anak abang Mid)..
"Salam...18hb.November hingga 16hb.December..Ainun ade exam spm..doakan Ainun berjaya dalam spm,dimurahkan rezki dan dipermudahkan segala urusan....maafkan Ainun jika ada wat salah dan tersalah kata..."

..InsyaAllah a.mien akan doakan.Kepada Ainun..ainun sememangnya telah berusaha bersungguh-sungguh jadi tenangkan hati dan perasaan.Jawablah dengan tenang dan terbaik.InsyaAllah..kejayaan akan menyusul selepas itu.....

From Album - Link Saudara Mara

(Gambar dari album Ainun-friendster)

Selain Ainun..adik ipar(Nurul Huda) juga akan menduduki exam spm..doa dan harapan moga dapat menjawab dengan baik dan mendapat keputusan yang terbaik.
From My Family Album - 2007




Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


###...membaca sms Ainun..teringat kepada pesan ustaz Ismail sewaktu aku di sekolah Menengah Agama Ittifakiah-katanya salah satu cara agar dapat jawab exam dengan baik dan seterusnya keputusan yang cemerlang ialah dengan meminta maaf dengan ibu ayah,adik beradik serta orang-orang yang terhampir dengan kita termasuk guru-guru kita.





No comments:

 
Setting Up Blog Using Blogger | Original Template By iEn | Modified By Hazbj © 2008 | Best Screen Resolution: 1024x768 Pixels | Best View With Firefox